Terug

Woensdag 07/06/2017 - 12:30 Clubnieuws

Ontdek ons nieuwe shirt!

Club stelde zonet zijn nieuwe shirts voor. Samen met Macron en enkele Clubfans werden enkele prachtdesigns gelanceerd voor komend seizoen. Ontdek ze hier!

In een prachtige setting op het derde verdiep van het Brugse logegebouw werden woensdagmiddag voor het toeziend oog van heel wat genodigden - bestuur, pers, partners én enkele gelukkige fans - de nieuwe Clubshirts voor het seizoen 2017-2018 voorgesteld. Het blauw-zwarte homeshirt kenmerkt zich door de diepdruk achter het Clublogo, de kraag met stijlvolle knopen en het ingeweven No Sweat / No Glory-logo op de rug. Voor voorzitter Bart Verhaeghe een eerste resultaat van de uitstekende samenwerking met Macron. "Het proces van dit shirt is verlopen op de manier waarop wij bij Club graag werken. Het is niet alleen kwaliteit en design een topploeg waardig, het is ook uniek op alle vlakken. Zoals we al lang wilden, hebben de fans mee dit shirt ontworpen, daarom zijn we enorm tevreden met Macron." Gianluca Pavanello, CEO van Macron, bevestigde dit volmondig. "Club en Macron werken op dezelfde manier. Ons doel is iets uniek te creëren, iets te geven aan de fans wat echt van hen is. Met deze shirts is ons dat gelukt."

Uniek aan de shirts is dat Birger Vandendriessche, Clubfan met een oog voor shirtdesign, de ontwerpen zelf gemaakt heeft. In overleg met Club en Geert De Cang van Blue Army werd de voorbije maanden hard gewerkt om een design voor en door de fans te maken, met een resultaat dat er mag zijn. Zo werd geopteerd voor een blauw-zwarte band op een wit vlak bij het away shirt, wat dit prachtige resultaat opleverde.

De shirts zullen vanaf 1 juli te koop zijn voor €84,99. CLUB 1891-members kunnen vanaf 8 juni via hun Membership het home shirt in pre-order bestellen en krijgen het voor 1 juli in de bus. Bovendien hangt er een korting van €10 vast aan het Membership!

Ook Daikin siert volgend seizoen de shirts van Club. De marktleider in airconditioning zet de succesvolle samenwerking met veel plezier verder. CEO Roderik Desiere: "De voorbije 2 jaar zijn ons zeer goed bevallen. Qua naamsbekendheid haalden we er veel voordeel uit, zowel in België als in Europa. Maar ook het netwerk dat Club heeft en de activaties die we samen ontwikkelden zorgden ervoor dat dit een makkelijke keuze was."


Gerelateerde artikels

Top