Club Brugge heeft vandaag zijn nieuwe back of shirt partner bekendgemaakt. Voortaan staat Allianz, de wereldleider in verzekeringen en financiële dienstverlening, op de rug van onze shirts. “We zijn bijzonder fier dat we met hen kunnen samenwerken op langere termijn”, benadrukt Commercial Director Jeroen De Smet.
Met meer dan 159.000 medewerkers en een omzet van 152,7 miljard euro is Allianz het nummer 1-verzekeringsmerk. In België staan ruim 800 medewerkers dagelijks klaar om, via vakkundige verzekeringsmakelaars, een brede waaier aan producten en diensten voor particulieren, zelfstandigen, KMO’s en grote ondernemingen aan te bieden.
Kathleen Van den Eynde, CEO Allianz België: “Allianz heeft wereldwijd een lange traditie in de sportsponsoring. Van de Olympische en Paralympische Spelen tot Bayern München. Ik ben ontzettend trots dat wij ons nu ook lokaal hebben weten te verbinden met Club Brugge. Want sport daagt uit, inspireert en verenigt. Voetbal is toewijding aan een team en verbindt gemeenschappen en generaties. In dit nieuwe voetbalpartnership zullen we ons gezamenlijk inzetten in België het bewustzijn te creëren dat beweging en sport de ultieme voorbereiding zijn op een goede toekomst.”
Jeroen De Smet, Commercial Director Club Brugge: “In de galerij van teams als Bayern en Juventus zullen we hen op de juiste manier en vooral op langere termijn van dienst zijn. Allianz heeft zijn diensten wereldwijd al bewezen waardoor we ontzettend fier en verheugd zijn om hen nu als back of shirt partner te kunnen aankondigen.”
De nieuwe home shirts zijn overigens sinds deze ochtend verkrijgbaar in de Club Shop, City Shop en online.