Alle nieuws

Biscoff® nieuwe sleevepartner tot einde seizoen

Partnerships

Biscoff staat vanaf zondag 12 januari te blinken op de rechtermouw van ons shirt. Met het submerk van Lotus is een overeenkomst gesloten tot het einde van dit seizoen.

Twee Belgische grootheden vinden elkaar. Lotus Bakeries en Club slaan de handen in elkaar tot het einde van het seizoen. Biscoff, het iconische Lotus speculooskoekje, is de nieuwe mouwpartner van Club in de competitie en de beker.

Zowel Club als Lotus kunnen deze samenwerking goed smaken. Jan Boone, CEO Lotus Bakeries: "Dit partnership viert de synergie tussen twee Belgische iconen: Biscoff's unieke smaak en Club Brugge's ambitie en prestatie op en naast het veld. Het is meer dan enkel een visibiliteit; het is een stap om Biscoff op een frisse en jeugdige manier te positioneren in heel België. Door samen te werken met een dynamisch en ambitieus voetbalteam als Club Brugge, maken we contact met een nieuwe generatie fans die waarde hechten aan authenticiteit, passie en unieke ervaringen. Net als Biscoff en haar unieke smaak."

"We zijn heel trots op deze samenwerking. Lotus Bakeries en haar merken hebben een internationale uitstraling. We vervolledigen ons shirt zo met een derde wereldspeler, die toch lokaal verankerd is in België. Deze overeenkomst loopt tot het einde van het seizoen, waarna de resultaten geëvalueerd worden en beslist wordt over een verdere samenwerking.", aldus Stijn Vermoere, Commercieel Directeur Club Brugge.

In en tegen Anderlecht zal Blauw-Zwart een eerste keer met de nieuwe partner op de mouw spelen.