Castore is de nieuwe teamwear-partner van landskampioen Club Brugge. Het Britse kledingmerk zal de komende seizoenen de wedstrijd- en trainingsgear van Club Brugge voorzien.
‘Better never stops’ meets ‘Bluvn Goan’. Castore en Club Brugge delen een gezamenlijk DNA dat gericht is op voortdurende verbetering en toewijding. Deze meerjarige samenwerking betekent een frisse wind in de merchandising van Club Brugge, met nieuwe, innovatieve kleding die de ambitie van de club weerspiegelt.
Castore
Castore, opgericht in 2015 door de Britse broers Tom en Phil Beahon, heeft zich snel gevestigd als een toonaangevend sportmerk. Met deze nieuwe deal breidt Castore zijn aanwezigheid in Europa verder uit. Tom Beahon, CEO van Castore, voegt toe: "We zijn zeer verheugd over het afsluiten van deze meerjarige overeenkomst met Club Brugge. Deze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitieuze groeistrategie voor de Europese markt. We kijken ernaar uit om ons partnerschap met Club Brugge in het komende seizoen verder te versterken."
Het partnerschap met Castore is de allereerste overeenkomst van het van oorsprong Britse kledingmerk met een Belgische profvoetbalclub. Het merk staat bekend om zijn comfortabele sportkleding en heeft samenwerkingen met verschillende grote clubs, waaronder Athletic Club, Bayer Leverkusen, Rangers en Feyenoord. Club Brugge volgt nu dus in dat rijtje.
Bob Madou, CEO Club Brugge: “We willen Macron bedanken voor de goeie samenwerking van de voorbije 7 seizoenen. We zijn zeer verheugd met het nieuwe partnership met Castore. De creativiteit en passie van dit cool merk is een perfecte match met waar wij als Club voor staan.”